youtubes...

Loading...

Tuesday, July 6, 2010

mmce gossip.......?????kawat moment.......???

hahaha...kne kawat,kcian kat bebudak mmce...

video

Sunday, June 27, 2010

mmce gossip.......?????bbq night.......???







hmmmm...pada mlam 25/6/2010 berlaku trajedi bakar-membakar.....lets start the nite...!!!hehehehe......
te geng is....mell,arif@burn,topiq,shah n me affess....the menus are Frankfurter W├╝rstel with Gardiner...??hotdog n roti gardiner lar,hehehe...

Tuesday, June 22, 2010

ubiquitous moment.......huhuhuhuhu


hmmmm....situasi semakin tegang...hahaha,time2 take to the next level...tp confuse lar npe dye ksar cngat,trase plak owg,jahat sngat ke nk tau about it objective....????owg de kurang ajar ke....?salah ke ape yang owg tnye...???knape,knape,knape.....????smakin byak plak persoalan yg timbul.....huhuhuhuhu.....but the war must go on...........
its review(See that? His last sentence in the bracket. Dia mempersoalkan 'what its objective'. Objective of what? Now I wanna ask u 'gossipboy'. What's your objective having such a **** blog, and post my entry in your blog, and asking what's my objective (I guess) posting such an entry? Huh? Answer me boy! I knew who you are. Don't mess with me boy.

Ini bukti, dia baru saja create this **** blog just to make some st***d 'jokes'!)-ubiquitous moment...mybe bleh didefinasikan kur**g aj*r,yer x.....?????Budak mentah cuba cipta kontro-basi? Motif????

Monday, June 21, 2010

mmce gossip.......?????ubiquitous moment.......???



Budak mentah cuba cipta kontro-basi? Motif?
>> Sunday, June 20, 2010

Budak mentah? Cipta kontro-basi? Yaaaa.. Sebetulnya begitulah! Tengok saja gambar-gambar di bawah.

Ini la komen ataupun jejak yang ditinggalkan untuk ke blog kontro-basi budak mentah itu.

Affes-gossipboy? Hmm.. Budak itu seorang lelaki. Who are you boy? Well.. I already know who you are.

Nahh.. His 1st blog post. Sangat-sangat kontro-basi kan? MMCE gossip gitu.. Auwww! Fulamakk! Siap tempek header blog I lagi. Blog post dia pulak, my entry this morning. Baru je update blog pagi tadi, dah ada orang nak copy paste masuk blog dia.

See that? His last sentence in the bracket. Dia mempersoalkan 'what its objective'. Objective of what? Now I wanna ask u 'gossipboy'. What's your objective having such a **** blog, and post my entry in your blog, and asking what's my objective (I guess) posting such an entry? Huh? Answer me boy! I knew who you are. Don't mess with me boy.

Ini bukti, dia baru saja create this **** blog just to make some st***d 'jokes'!(hmmmmmmmm.....jgan r ksar2 cgt....kte tnye je...cool k......mybe i should declairing a war.......)hahahaha